Egy standard de Profi Mágus
Egyre több koncepció jelenik meg a Profi versenyeken is, nehéz kiszámítani, hogy milyen pakli, milyen kaszt fog szembejönni velünk. Ebben az esetben talán a legkönnyebb dolga a Mágusnak van, hiszen több olyan erős lapja is van, amire általában a másik két kaszt szokott mellékpakliban készülni.
Azoknak, akik már komoly lapkészlettel rendelkeznek is nehéz megtalálni az arányokat, pláne, hogy legtöbb esetben 1-2 win condition-re épülnek a paklik. Most egy olyan átlagos, ritka lapokat tartalmazó de könnyen elsajátítható Mágust hoztam, ami szerintem mellékpaklival kiegészítve a legtöbb esetben is stablin eredményeket hozhat.
Nemes: Rúnamester
Karakterek: 10
4 Fenyvesváradi Látó
1 Óvárosi Szektatag
2 Andrea, a Hideg Bűvölő
1 Elektra, a Villám Bűvölő
2 Bereni Halálmágus
Fegyverzetek: 6
2 Télvidéki Fenyőbot
2 Szatírszarv Pálca
2 Főmágus Acél Botja
Képességek: 11
1 Négyhegységi Törpeszamár
2 Őrült Vaddisznósereg
1 Lélekgömb
3 Szikla Reptetés
1 Lélek Csapás
3 Sziklafal
Italok: 4
2 Mentális Erő Itala
1 Magabiztosság Itala
1 Életerő Itala
Mellékpakli: 3 Dermesztés, 2 Lélekgömb, 2 Szatírszarv Pálca, 1 Életerő Itala, 2 Földomlás
Játék a paklival:
Kezdő lapunk a Hátasunk lesz, habár nem sok ital lapot tartalmaz a paklink, de ha már csak 1-2 alkalommal tudjuk használni, megéri. Az se kizárt, hogy a közép-végjátékban hozzuk csak játékba, amikor már működhet vele a Relikviás kombó is. Ekkor lesz a legtöbb haszna, de a játék elején pedig az ellenfelünket fogja zavarni, ezzel célponttá téve a Látóinkat, amikkel amúgy is a laphúzásunk a cél.
Amit nehéz lesz itt az alap pakliban kontrollálni, azok a fegyverek, hiszen nincs belőlük sok, és abból is két Relikvia van. A keverésnél a 3-4-es karakter mellé ezek lesznek a legfontosabbak. Habár a 3-as karakterekre nem lesz szükségünk, de ha feljön egy Fenyőbot, lehet megéri az életerő spórolás miatt.
Az 1 Lélekgömb 1 Lélek Csapás jó eséllyel későn érkezik majd, így közel maximális sérüléseket okozhatnak ha feljönnek. A Reptetések és a Vaddisznók pedig hozni fogják az elvárt sebzést.
Az alap pakliból kimaradtak a Dermesztések, sok pakli készül ellenük és a Lélekgömbök ellen is. Ha úgy látjuk, második játék után nyugodtan berakhatjuk mindet, általában ilyenkor kikerülnek a Bénítók és a Szent Feloldozások, vagy bármi hasonló, amiket ezek ellen tenne be az ellenfelünk.
A védelemről a 3 Sziklafal gondoskodik, a 3 Hős-höz pedig rendszerint fel fogunk húzni legalább egy Relikviát, pláne ha sikerül plusz lapokat szereznünk a Hátasunkkal. Ha úgy gondoljuk, hogy ezt nehézkes jól használni, akkor mehet a plusz fegyver a pakliba. Ha több védelemre lenne szükségünk, jól jöhet a 2 Földomlás, sok kellemetlen koncepciótól megvédhet minket még 1-2 plusz körig.
Nem feltétlenül kezdőbarát ez a koncepció, de szerintem egyrészt könnyen átalakítható, másrészt tud hozni olyan eredményeket bármely kaszt és koncepció ellen, ami miatt megéri letenni a voksunkat mellette.
Ne feledjétek, vasárnap Profi verseny, ahol a nyeremények mellett dupla tapasztalati pontot is szerezhettek, ami jól fog jönni a Nemzeti listára ;)
Kávé!
Profi verseny: https://www.facebook.com/events/2857263091251823
Közösségi Csoportunk: https://www.facebook.com/groups/409260922811791
Discord szerverünk: https://discord.gg/HxpKzefAj5